onsdag 14 oktober 2009

En författare, någon?

Ja, jo. Det var ju inte meningen att jag skulle använda den här bloggen som reklamplats för mig själv - den skulle ju handla om skrivandet och livet! Men just nu väntar jag på respons på nya manuset från Elin och allt står stilla - jag kan inte skriva medan jag väntar och i ärlighetens namn verkar hela livet vara on hold just nu. Någon har tryckt på pausknappen, jag står frusen i min rörelse och kommer varken framåt eller bakåt. Vad kan då passa bättre än att kasta ut en länk till yttervärlden? Alltså:

HEJ VÄRLDEN! NU KAN DU BOKA EN JESSICA!

Läs mer och boka här!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är mycket som händer men eftersom det snart är november kanske man kan fiska efter en ledtråd om hur det går med Fantasin.

    U.J.

    SvaraRadera
  2. ...på A svarar jag: O nej, det händer inte mycket alls, jag har gräsligt tråkigt. Och på B svarar jag: fiska får du gärna, men jag kan inte nappa något vidare tyvärr. Jag är ledig från Fantasin det här året, men nästa år är jag med igen! Vet dock att E och K håller på som bäst, ett nummer på tema SPRÅK ska det bli.

    SvaraRadera